Mervo katalog stron

Hotel nad Bałtykiem

Hotelowe LOVE - miejsca, w których można się zakochać. Słońce, plaża, kolorowe drinki, baseny, sauny, animacje dla dzieci… - lista naszych wakacyjnych oczekiwań zazwyczaj jest długa. Są jednak miejsca, gdzie można spełnić je wszystkie i to niekoniecznie za duże pieniądze. Próbowałam różnych możliwości - za nami już rodzinne wczasy w prywatnej kwaterze, w pensjonacie, aż wreszcie zdecydowaliśmy się na urlop w hotelu. Pierwsze dwie opcje wydawały nam się wygodne, a przede wszystkim miały nie nadwyrężyć przesadnie naszego budżetu. Niestety, szybko okazało się, że jest inaczej. Ukryte koszty to, co udało się nam zaoszczędzić na noclegach, wydaliśmy bardzo szybko już podczas pierwszych spacerów. Lody, gofry, wata cukrowa działały na nasze dzieci jak magnes. Koło wesołego miasteczka, automatów do gier i straganów z nadmorskimi gadżetami też nie mogliśmy przejść obojętnie. Podobnie zresztą jak obok restauracji czy kawiarni. Koniec końców - nasz wakacyjny budżet przekroczyliśmy jeszcze na półmetku wakacji. Wakacyjny pakiet wrażeń. Bardzo ciekawym doświadczeniem była też dla nas rodzinna nauka saunowania pod okiem Sauna mistrza. Poza tym nie musieliśmy martwić się o to, gdzie smacznie i niedrogo zjeść. W hotelu codziennie mieliśmy serwowane śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, a szef kuchni przygotowywał nawet specjalne, dziecięce menu. Najbardziej jednak ucieszyły nas animacje dla dzieci i sala zabaw. Dzięki temu ani przez chwilę się nie nudziły, a nasze spacery po okolicy nie prowadziły już od atrakcji do atrakcji. Po raz kolejny wróciliśmy do domu z małym niedosytem i gotowym planem na kolejny wyjazd. Tym razem obraliśmy jednak kierunek na Dźwirzyno - niedużą, nadmorską miejscowość pod Kołobrzegiem. Właśnie tutaj 4 minuty od morza znajduje się Hotel Senator, trzeci i ostatni z Grupy Hotele Nadmorskie.

Url: http://hotelsenator.pl
Data dodania: 2019-07-16
Słowa kluczowe:hotel nad morzem, boże narodzenie nad morzem, wakacje nad morzem
Link nie działa/spam ?
zamknij

Podlinkuj stronę:

Hotel nad Bałtykiem

Oceń stronę:

Ocena: 5.0 /5 (1 głos)

Powiązanie wpisy

Ruszta betonowe

Jesteśmy producentem wyrobów z Terrazzo, które w nowoczesnym budownictwie stanowią istotny element wykończenia wnętrz i elewacji zewnętrznych. Nasze wyroby – płytki posadzkowe, okładziny schodkowe i parapety są trwałym i estetycznym materiałem, dlatego doskonale nadają się do...

Data dodania: 2019-02-25   Szczegóły wpisu »

Stacje czołowe

Oferta dla telewizji kablowych, hoteli, fabryk sprzętu elektronicznego, centrów handlowych, biurowców, budynków mieszkalnych jedno i wielorodzinnych oraz stacji telewizyjnych, radiowych i telekomunikacji. Historia naszej działalności sięga 1992 roku. Na początku skupiliśmy się na serwisie...

Data dodania: 2019-06-25   Szczegóły wpisu »

Sprawdzanie auta przed kupnem

Jesteśmy ludźmi, których drogi zawodowe spotkały się dzięki wspólnej pasji do samochodów. Już przez ostatnie kilka lat z dużym powodzeniem, pomagamy naszym Klientom podejmować świadome decyzje przed zakupem samochodu, oraz chronić przed nieuczciwymi sprzedawcami. Zarówno zdobyte...

Data dodania: 2017-10-03   Szczegóły wpisu »

Rehabilitacja kręgosłupa Warszawa

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą obejmującą leczenie schorzeń narządu ruchu najnowocześniejszymi metodami rehabilitacji. Jesteśmy przekonani, że wizyta na naszej stronie spełni Państwa oczekiwania i pomoże podjąć decyzję, co do metod terapeutycznych, które stosujemy w...

Data dodania: 2016-05-30   Szczegóły wpisu »

Najlepsze klocki lego dla dziewczynek

Jeśli nie wiesz jakie klocki LEGO kupić na prezent, z radością pomożemy! Posiadamy same rarytasy LEGO - Zestaw z bohaterami jednej z najlepszych bajek Disneya, bogato wyposażony w szczegóły dające świetną zabawę. Posiada zjeżdżalnię, tajemną grotę, otwieraną muszlę, która skrywa...

Data dodania: 2017-10-26   Szczegóły wpisu »